2011.06.13.
12:04

Írta: gorlovi

Kezdetek, előzmények, előkészületek

2004 óta háromszor görkoriztuk körbe a Balatont egy barátommal kizárólag a teljesítményre, gyorsaságra koncentrálva. Az első alkalommal még két alvást kellett beiktatnunk a kb. 36 órás út teljesítéséhez, azonban 2009-ben már megállás nélkül teljesítettük 21 óra 50 perc a alatt a 210 kilométeres távot.

Ahhoz hogy tovább fokozzuk a teljesítményt hagyományos egysoros fitness görkorcsolyáról át kell állnunk egy kifejezetten gyorsulásra tervezett korira. Ezért felvettük a kapcsolatot Csepi Attilával a Viiroll görkorit feltaláló tervezőpáros fiatalabbik tagjával. A Viiroll echte magyar találmány, és a hagyományos görkorik sebességének többszörösét lehet vele elérni különösebb megerőltetés nélkül.

Csepiék rendelkezésünkre bocsátanak két korit a túra elvárásaihoz optimalizálva.

Egyelőre nincs sok tapasztalatunk a Viiroll-lal kapcsolatban, és sejtelmünk sincs, hogy hány órára tudjuk letornázni a 21 óra 50 perces teljesítményt, de július közepén nekivágunk a 210 kilométeres teljesítménytúrának!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://balatonikori.blog.hu/api/trackback/id/tr522980075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garbage 2012.05.06. 18:47:25

Na végre, örülök, hogy találtam még 2 "elvetemültet" :) , akik nemhogy a fejükbe vették, hogy körbekorizzák a Balcsit, de többször meg is valósították. Én még szűz vagyok, idén lesz az első. De egyenlőre egyedül megyek, meg sem fordult as fejemben, hogy csatlakozzak hozzátok több okból kifolyólag. Nem biztos, hogy bevennétek, másrészt nem biztos, hogy "mezei" (normál fittnes) korival bírnám a tempótokat, mivelhogy ti ezzel az új korival mennétek. De örülnék, ha az első utatok tapasztalatait megosztanátok velem, mert kb én is valahogy úgy szándékozom. Hálás vagyok előre is. az ezanevem@gmail.com címre írhattok. Köszi. Cső: Gábor

ujvari76 2012.05.24. 16:31:10

Szia Gábor, ma kezdtél bele, hajrá!!!!! Üdv, K

Ödön Tökös 2013.06.30. 18:20:40

Sziasztok szeretnék csatlakozni ehhez a fanatikus társasághoz.Bár én idénn terveztem el hogy körbe járom a Balcsit korival.Nekem egy régi egysoros görkorim van de elég fanatikus vagyok hogy körbe járjam.Tudnátok-e segiteni vagy tanácsot adni ez ügyben.Elöre is köszi.FONTOS LENNE.
süti beállítások módosítása